Перейти до змісту

Зміна фінансового номеру телефону в Приват24

Вхід в Приват24 фізичні особи здійснюють через їх номер мобільного телефону, який є логіном. Це зроблено для зручності і в цілях безпеки, оскільки на телефон приходить пароль підтвердження входу в систему. Але іноді буває потреба, наприклад, змінити оператора чи номер мобільного телефону та відновити доступ до Приват24 (назва операції – Зміна фінансового номеру телефону)

  • Зайти на офіційний сайт Приват банку

  • Зайти в допомогу онлайн: у правому кутку є значок "Сповіщення".

  • Написати в чат та попросити змінити свій фінансовий номер телефону та вказати новий номер телефону.

  • Оператор відправить вам посилання на зміну фінансового номеру телефону.

  • Для проведення операції потрібно на камеру телефона зробити селфі-верифікацію: сфотографуватися з паспортом чи документом в руках, який може ідентифікувати клієнта.

  • Зміна фінансового номеру телефону відбудеться тільки при вдалому проходженні фотоідентифікації.

  • Після зміни фінансового номеру телефону буде відновлено доступ до особистого Приват24, можливість зайти та використовувати сервіси додатку.

Також у Приват24 є функція відключення паролю. Її можна активувати для того, щоб в подальшому не вводити пароль.

  • Зліва у кутку натиснути фото клієнта

  • Натиснути на функцію "Безпека".

  • Далі з'явиться - вхід без введення паролю та поставити "галочку".