Перейти до змісту

Який алгоритм дій для закладів торгівлі, які виявили бажання співпрацювати з Нацсоцслужбою в рамках реалізації проекту "Пакунок малюка"?

Який алгоритм дій для закладів торгівлі, які виявили бажання співпрацювати з Нацсоцслужбою в рамках реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "Пакунок малюка" у 2020 – 2023 роках"?

Хто може взяти участь у проекті?

Заклади торгівлі, які здійснюють продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання, що приєдналися до публічного договору про реалізацію пілотного проекту, підписали додаткову угоду з Нацсоцслужбою про приєднання до публічного договору, та внесені до Реєстру учасників проекту, оприлюдненого на офіційному сайті Мінсоцполітики (далі – Реєстр).

❗️Важливо: Заклад торгівлі забезпечує наявність платіжних терміналів у місцях розрахунку виключно за товари, визначені пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 (зі змінами).

З чого почати?

Заклад торгівлі приєднується до цього Договору шляхом укладення додаткової угоди (Формуляр), до якої додаються фотокопії установчих документів такого закладу або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що надає доступ до копій установчих документів в електронній формі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фотокопії документів, які підтверджують право підпису представників закладу торгівлі.

Форма додаткової угоди (Формуляра):

Заповнена форма формуляра зберігається в форматі PDF.

Зазначені документи надсилаються Нацсоцслужбі (на електронну адресу [email protected]) із накладеним електронним підписом керівника закладу торгівлі aбo уповноваженої особи.

❗️Важливо: У додатковій угоді Закладу торгівлі обов’язково зазначається адреса електронної пошти.

Включення до Реєстру учасників пілотного проекту

Після укладання додаткової угоди Нацсоцслужба включає Заклад торгівлі до Реєстру учасників пілотного проекту (далі – Реєстр), оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, та надсилає на офіційну електронну пошту, яка вказана в додатковій угоді Закладу торгівлі, Повідомлення про включення до Реєстру.

❗️Важливо: В залежності від налаштувань електронної пошти повідомлення може потрапляти в каталог «СПАМ».

Реєстрація Закладу торгівлі в електронному кабінеті

Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно перейти на сторінку «Pakunok malyuka» за посиланням, що буде надіслано вам у Повідомленні на електронну пошту, та у полі «Адреса електронної пошти» ввести адресу електронної пошти, яку було зазначено у додатковій угоді.

На зазначену електронну адресу буде направлено листа з посиланням, по якому необхідно буде перейти для завершення реєстрації та підтвердження облікового запису.

❗️Важливо: В електронному кабінеті обов’язково заповнюється інформація щодо адрес торгових точок (наземних та онлайн) та ідентифікуються термінали (заповнюються відповідні реквізити).

  • для наземних торгових точок – Terminal ID (можна отримати: з Договору еквайрингу, в персональному кабінеті банку при формуванні виписки по еквайрингу, з товарного чека),

  • для інтернет-магазинів – внутрішній Merchant ID (можна отримати в персональному кабінеті платіжного провайдера).

Введену інформацію необхідно обов’язково зберегти в електронному кабінеті.

Контактна особа від Нацсоцслужби: Стрельченко Наталія Олексіївна, (044) 289 55 18

Корисні посилання:

Національна соціальна сервісна служба України

Гаряча телефонна лінія Національної соціальної сервісної служби України: (044) 289 87 89 щоденно відповідно до графіку роботи Нацсоцслужби: з 08:30 до 17:00 (понеділок – четвер), з 08:30 до 15:45 (п’ятниця), обідня перерва – з 12:00 до 12:45

Мережа центрів соціальних служб на 01.02.2022 року

Публічний договір ( .pdf , 275.77 Кб ) про реалізацію пілотного проекту

Додаткова угода з Нацсоцслужбою про приєднання до публічного договору, ( .docx , 21.63 Кб )

Реєстр учасників проекту

Як накласти електронний підпис