Перейти до змісту

Як отримати доступ до Приват24 на окупованій території?

Як отримати доступ до Приват24 на окупованій території, де відключений мобільний зв'язок, за допомогою PIN-коду до банківської карти

Необхідними умовами є:

  1. Наявність підключення до фіксованого інтернет.

  2. Наявність паспорта і картки банку.

  3. Знати PIN-код до банківської карти.

  4. Наявність телефону з камерою.

Для проведення операції потрібно за допомогою камери телефона зробити фото-верифікацію: сфотографуватися з паспортом чи документом в руках перед собою, який може ідентифікувати клієнта.

Краще заздалегідь сфотографуватися з паспортом та зберегти фото на телефоні. Фотознімок буде більш якісний, якщо його зробити не з селфі-камери, оскільки як правило вона має меньшу роздільну здатність і тому фотознімки нижчої якості. Якщо поряд є близькі чи знайомі, то попросіть їх сфотографувати вас. Можна навіть сфотографуватися на інший телефон, якщо в ньому камера кращої якості, а потім передати це фото на ваш телефон.

Алгоритм дій

1. Зробіть спробу зайти у додаток Приват 24:

  • Введіть номер телефону (який Ви надавали в банк як фінансовий). За необхідності змінити фінансовий номер дивись Інструкцію 2 (

  • Введіть пароль для входу в Приват 24.

Приватбанк почне дзвонити Вам. Чекайте моменту, коли з’явиться кнопка «Інший спосіб» і натисніть на неї.

Далі банк намагатиметься передати Вам SMS-повідомлення, але Ви його не отримаєте із-за відсутності мобільного зв’язку.

  • Вийдіть із застосунку.

Ці дії потрібно зробити, щоб банк побачив, що Ви намагалися авторизуватися, але у Вас це не вийшло.

2. Зайдіть у застосунку Приват24 в чат оператора (в правому верхньому куту ) та виконайте наступні дії:

  • Оберіть тематику звернення (Не можу увійти в Приват24), напишіть повідомлення (Наприклад, активація підтвердження входу у вигляді PIN-коду картки) та натисніть «Далі»

  • Оберіть пункт «Немає потрібного питання в переліку» та натисніть «Далі»

  • На питання «Бажаєте підключити фахівця для вирішення питання?» натисніть «Так»

  • Очікуйте на зв’язок з оператором. Термін підключення може перевищувати 10 хвилин.

  • Коли оператор вийде на зв'язок, необхідно виконати всі дії та надати запрошувану інформацію задля Вашої верифікації (фото-верифікація; форма для заповнення персональних даних, які відомі банку: ПІБ, адреса реєстрації, дата народження тощо).

Після успішного проходження верифікації встановлюється підтвердження входу у застосунок Приват24 у вигляді PIN-коду на 24 години.

Щоб більше не виникало потреби звертатися у підтримку для зміни каналу підтвердження Приватбанк радить по можливості користуватися входом за відбитком пальця або за допомогою Faceid.